Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgster. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Kraamzorg Poppie tav M Bijderwieden, Zilverschoonlaan 17, 1562 RA Krommenie.

Of bij onze klachtenfunctionaris de heer J. Kramer (bij voorkeur) via joop@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus, Hasselaarsweg 18, 1704 DW  Heerhugowaard.

Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kun je je klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer lezen over het klachtenreglement? Klik hier

Interne meldregeling

Onze kraamzorgorganisatie beschikt over een klokkenluidersregeling. De Klokkenluidersregeling regelt dat medewerkers te goeder trouw melding kunnen maken van redelijke vermoedens van misstanden binnen de organisatie, zonder hiervan schade te ondervinden. Lees hier de Klokkenluidersregeling.

Kraamzorg Poppie

Zilverschoonlaan 17
1562 RA Krommenie

+31 (0) 75 6227 718

info@kraamzorg-poppie.nl

 

Vind ons op social media

   

Inschrijven Kraamzorg

Schrijf je bij voorkeur voor de vijfde maand van de zwangerschap in.

Op die manier loop je nooit het risico de kraamtijd in te gaan zonder kraamzorg.

Klik hier om je in te schrijven voor kraamzorg.

menu